All good things come to an end - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu All good things come to an end - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu

All good things come to an end

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

09 November 2008 | Australië, Sydney

Ja, ja, dit is waarschijnlijk mijn voorlopig laatste berichtje vanuit Down Under. Als het allemaal lukt zit ik hier hopelijk over een paar maanden weer, maar dan voor een iets langere tijd.

Sydney blijft leuk. Een grote stad, maar we weten de weg inmiddels. De afgelopen twee avonden ben ik uit geweest met een vriendin uit Perth die over is komen vliegen. Twee keer om 5 uur 's ochtends thuis. Ach ja, ik heb straks toch een jetlag!

Vrijdagavond zijn we naar het casino geweest. Heb daar Ron Kalifa ontmoet, een man uit Sydney die dezelfde humor heeft als ik! Dat vond ik erg leuk (en de dealers ook hihi). We hebben hier en daar wat dealers van hun stuk gebracht en wat leven in de brouwerij gehouden, heel gezellig! Het casino hier in Sydney is zo groot, daar kan geeneen Nederlands casino aan tippen (denk ik). Mijn enige 'dilemma' is dat ik zo aan het einde van mijn vakantie teveel dollars over heb! Nou ja, die zijn dan voor mijn volgende bezoekje aan Australie!

Morgen gaan we naar de dierentuin hier in Sydney. Eergisteren zaten we het nieuws te kijken en toen was er een item over de dierentuin, er is een baby nijlpaardje geboren dus die gaan we natuurlijk even bekijken! Het is niet elke dag dat je zo'n beestje te zien krijgt. Hij was op tv al erg schattig, dus we gaan nu even in het echt awww zeggen.

Dinsdag worden we om 11.45 naar het vliegveld gebracht en om 15.30 vliegen we naar Hong Kong. Woensdag 12 november om 6.30 (ja 's ochtends!!!) landen we weer in Amsterdam.

Even een vraagje aan jullie allen: Is 300 foto's genoeg? (Bedenk hoeveel geklets van mij er nog bijkomt!)

• 09 November 2008 - 09:12

Andries:

Veel plezier nog en ik zal proberen om op 12 Nov om 6.30 op Schiphol te zijn

• 09 November 2008 - 09:17

Opa De Haar:

Ik zit te wachten op de fot;s en dan mag je er ook bij kletsen.Nog veel plezier daar. Opa

• 09 November 2008 - 09:22

Mam:

300 plaatjes!! daar trekken we een weekend voor uit. goede reis terug ik kijk naar jullie uit.
    tot gauw. doei

• 10 November 2008 - 07:59

Arnold:

300 foto's... zo weinig? ;)

Ik neem aan dat jullie de terugreis gebruiken om een zeer gelikte presentatie voor te bereiden? hahahaha

Nog een fijne paar dagen en ik zie jullie woensdag wel (denk ik)
    Ik zal er alleen dan niet bij zijn 's morgensvroeg. Ik moet helaas gewoon werken.