Down Under, here I come (again) - Reisverslag uit Uden, Nederland van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu Down Under, here I come (again) - Reisverslag uit Uden, Nederland van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu

Down Under, here I come (again)

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

29 Januari 2009 | Nederland, Uden

Zoals sommigen van jullie al weten ga ik weer naar Australie. Alleen dit keer doe ik het goed. Ik ga een jaar lang zodat ik op mijn gemakje het land (en Nieuw-Zeeland) kan gaan zien.

Over 18 dagen vertrek ik richting Melbourne waar ik eerst naar mijn familie ga voordat ik daadwerkelijk aan mijn avontuur begin. Ik heb helemaal niks gepland, dus waar ik terecht kom, dat wordt een grote verassing. Natuurlijk zal ik mijn dagboek hier zoveel mogelijk bijhouden zodat jullie kunnen meegenieten van mijn avontuur!

16 februari is A-day. Ik ben er helemaal klaar voor, mijn bankrekening nog niet helemaal maar dat gaat goedkomen als mijn salarissen van januari binnenkomen! Voor de rest is alles geregeld. Ook heb ik het helemaal gehad met de kou in ons landje, dus bring on summer!

  • 13 Februari 2009 - 15:28

    Christian:

    Goede reis toegewenst! en s6 in Australie!
    we spreken elkaar!

  • 14 Februari 2009 - 15:55

    Sylvia:

    Have fun daar!! Ik zal je reis zo nu en dan proberen te volgen via deze site.. Groetjes, Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 28013

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 07 Mei 2018

10 dagen Tokyo

17 Januari 2017 - 06 Februari 2017

Van Guatemala-stad naar San José

16 Februari 2009 - 16 Februari 2010

Een jaar Australie

Landen bezocht: