De laatste loodjes - Reisverslag uit Uden, Nederland van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Uden, Nederland van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

15 Oktober 2008 | Nederland, Uden

Nog 6 dagen en dan is het zover, dan ga ik eindelijk naar Australie! Toen ik boekte waren er nog meer dan 80 dagen te gaan en de tijd is zo snel gegaan! Ik heb steeds het gevoel dat ik dingen vergeet, maar voor zover ik weet heb ik alles geregeld.

Vandaag is mijn beauty dagje. Ik ben vanochtend naar de schoonheidsspecialiste geweest, straks ga ik nog even zonnebanken en vanavond naar de masseur. Zaterdag nog naar de kapper en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Ik ga proberen om zoveel mogelijk mijn blog bij te houden zodat de thuisblijvers/harde werkers toch een beetje mee kunnen genieten.

• 15 Oktober 2008 - 09:39

Opa De Haar:

Voor zover ik je ken,heb je alles goed geregeld
    Naar de schoonheidssalon ik dacht je er heel mooi uitzag.Nog een paar moeilijke dagen om door te komen,je rerd het wel Opa

• 15 Oktober 2008 - 12:48

Arnold:

Ah, jij bent de eerste die zijn bloglink aan mij doorgeeft. Die broer van mij had dat nog niet gedaan... het is dat ik het vond op een hyve pagina haha.

Ik ga het proberen bij te houden! Stiekem op mijn werk.
    Zorg aub voor veel foto's :)

Groetjes,
    Arnold

• 15 Oktober 2008 - 13:11

Robert:

Pff..Jij vindt het snel gaan, ik vind het veels te lang duren :). Ik ga zometeen het geld ophalen, en ga morgen naar de kapper! :D

• 18 Oktober 2008 - 11:03

Tamara:

Ik zal dinsdag aan je denken.. als ik in de tandartsstoel lig *bibber bibber*
    Veel plezier!!

• 22 Oktober 2008 - 16:40

Nancy:

Ben je al op de plek van bestemming?? ;)

• 22 Oktober 2008 - 21:34

Pap En Mam:

Nu kan het echt beginnen mate!!!!
    Zoek de kangoeroe`s en pas op elkaar veel plezier en genieten.