The Upside of Down Under - Reisverslag uit Montrose, Australië van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu The Upside of Down Under - Reisverslag uit Montrose, Australië van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu

The Upside of Down Under

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

18 Februari 2009 | Australië, Montrose

Nou, daar zijn we dan weer! 21 uur gevlogen en helaas voor de filmfreaks thuis heb ik maar 2,5 films gekeken dus ik heb niet heel veel tips.

In Hong Kong ben ik echt afgezet! Ik had 1 flesje water, 1 flesje jus d'orange en een banaan, maar kon wel mooi 8 euro afrekenen! Dat was de duurste banaan die ik ooit heb gegeten!

Verder kan ik jullie zeker Cathay Pacific aanraden als jullie ooit ver moeten vliegen. Dat is echt een zeer goede vliegmaatschappij.

Nog even voor ons pap en mam. Ik heb meegedaan met een wedstrijd en kan 2 vliegtickets van Cathay Pacific winnen. Dus als ik win hebben jullie geen excuus meer!!

Vandaag ga ik een SIM-kaart kopen en nog wat andere dingetjes die ik nodig heb. Ik ben al aan het uitdenken wat ik precies ga doen en hoe. Momenteel zit ik nog met twee opties. Mijn eerste stop wordt OF Tasmanie, waar ik met de pond vanaf Melbourne naar toe kan. OF ik ga naar Perth en dan door naar Darwin. Ik ga eerst maar even uitzoeken hoe het weer is etc.

Over het weer hier kan ik niet klagen! Het is 29 graden. Het stinkt hier alleen naar de rook, ookal zijn de bosbranden zo'n 15 kilometer verderop.

Jullie horen snel weer van me!

  • 18 Februari 2009 - 13:32

    Anneke:

    29 graden! Bofkont :-). En wij hier maar kleumen in de kou en de regen!

    Groetjes :-D

  • 18 Februari 2009 - 18:33

    Tamara:

    Doe je wel voorzichtig :p 15 km is niet echt ver ofzo!
    *kruipt terug in bed*
    xx

  • 18 Februari 2009 - 18:46

    Anoeshka:

    Fijn om te horen dat je heenreis goed is gegaan! Nu jij aan het genieten bent, ga ik nog even door met de speelfilms op alfabetische volgorde zetten!

    Groetjes uit het koude Uden ( 1 graad )

    Anoeshka

  • 19 Februari 2009 - 08:10

    Papa:

    Nu kom maar op met die vliegticket ik ben er zo,met mam natuurlijk.

    Gisteren avond nog -3 graden dan maar wat rooklucht toch

    kusjes papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 27995

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 07 Mei 2018

10 dagen Tokyo

17 Januari 2017 - 06 Februari 2017

Van Guatemala-stad naar San José

16 Februari 2009 - 16 Februari 2010

Een jaar Australie

Landen bezocht: