Ennnn ik ben onderweg - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu Ennnn ik ben onderweg - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Maaike Fleskens - WaarBenJij.nu

Ennnn ik ben onderweg

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

17 Januari 2017 | Verenigde Staten, Houston

Na al het aftellen is het eindelijk zover. Vanochtend om 0600 werd ik opgehaald door de taxi. Ik ben erg blij dat ik die €50 heb besteed aan een taxi want door een grote stroomstoring reden er geen treinen rondom Schiphol. Dus ik was om 0645 op Schiphol, netjes 3 uur voor mijn vertrektijd van 1000.
Ik geloof dat ik nog nooit zo snel door security ben gegaan. Om 0710 stond ik al bij de gate.

De vlucht op zich was prima, alleen lang. Het is allemaal nog steeds een beetje onwerkelijk. Ookal ben ik nu in Amerika en ben ik al drie films verder, het voelt nog niet echt als vakantie. Dat moment zal wel komen als ik in Guatemala land, denk/hoop ik!

Ik heb nog 3 uur tot mijn volgende vlucht, dus ik ga even rondneuzen hier op het vliegveld. Er overheersen hier drie dingen:
- NASA goodies. Een mooie: een t-shirt met NASA logo met 'I need space' erop. Ik moest even giechelen!
- allerlei dingen met 'everything is bigger in Texas'. Daar zijn ze hier blijkbaar erg trots op.
- last but zeker not least: Trump goodies. Hier lever ik even geen commentaar op.

Ik hoop mijn blog een beetje bij te kunnen houden, zodat degenen die dit lezen een beetje kunnen meegenieten van mijn avonturen.

Vanavond als ik ben geland, word ik opgehaald en naar Antigua gebracht. Daar heb ik morgen een dagje kan rondneuzen (en bijkomen van de reis) voordat we met de bus op pad gaan. Als eersten op de agenda: Lago Atitlan en Chichicastenango.




  • 18 Januari 2017 - 04:43

    Clare Fleskens:

    Hallo Maaike Ja dat was erg leuk om je te volgen op jouw blog.I'm sure I will follow you through your trip.
    Travel safe and enjoy it all. Mark will be back from his trip to South Africa on Sunday and will be busy for his transfer to Newman. I will miss him.
    Love Clare

  • 18 Januari 2017 - 11:50

    Lizette De Haar:

    hoi maaike ik vind het heel leuk om jou reis te volgen.
    Nog veel plezier geniet ervan groetjes Lizette

  • 18 Januari 2017 - 13:58

    Annemieke En Bob Fleskens:

    Wij gaan jou zeker volgens! Prachtige reis! Kunnen wij ook mee genieten.veel plezier

  • 18 Januari 2017 - 15:46

    Yvete:

    Meer, meer, meer! Alsof ik ook beetje op vakantie ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 27962

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 07 Mei 2018

10 dagen Tokyo

17 Januari 2017 - 06 Februari 2017

Van Guatemala-stad naar San José

16 Februari 2009 - 16 Februari 2010

Een jaar Australie

Landen bezocht: